City Catering
City Catering
0,00 DKK
0

FAQ

Vi har herunder besvaret nogle af de oftest stillede spørgsmål, vi modtager i forbindelse med firmafrokost. Har I andre spørgsmål eller ønsker I at modtage frokost fra os, er I velkomne til at kontakte os ved at klikke her.

 

Hvordan opretter jeg en ordre?
Du trykker blot på "læg i kurv" på de produkter, du gerne vil købe og klikker dernæst på kurven oppe i højre hjørne for at blive guidet igennem betalingen.

 

Hvad er jeres åbningstider?
Du finder vores åbningstider nede i venstre hjørne af vores side

 

Hvor mange personer skal man minimum være, for at få en frokostordning?
Vi tilbyder firmafrokost til minimum 5 personer (kuverter). Men skulle I være færre end 5 personer giver I os bare en kald. Så undersøger vi jeres muligheder for en frokostordning hos os.

 

Hvordan er vores firmafrokost anrettet?
Vores kolde anretninger kommer på melaminfade, filmet og klar til at sætte på bordet. Vores varme anretninger kommer også i melaminfade og leveres i varmekasser. Vores fristbagte rugbrød og madbrød kommer i poser.

 

Hvor kan vi se menuplanen?
Menuplanen kan modtages per mail. Skriv til frokost@citycatering.dk, hvis I ønsker at modtage menuplanen.

 

Hvordan får vi vores firmafrokost leveret?
Jeres frokost leveres hver dag mellem 10.30 og 12.00 og bliver leveret i plast- og varmekasser. På samme tid tager chaufføren kasserne med fra dagen før.

 

Hvordan foretager vi ændringer i vores kuvertantal?
Hvis I har ændringer til jeres kuvert antal, bedes I kontakte os på frokost@citycatering.dk. Ændringer skal senest finde sted inden kl. 12 dagen forinden.

 

Kan vi skifte mellem jeres koncepter?
I er velkomne til at rotere mellem vores forskellige koncepter, så I får smagt noget forskelligt. Kontakt os med jeres ønsker.

 

Kan vi bestille andet end frokost?
Vi kan også hjælpe med receptionsmad og mødeforplejning. I kan blandt andet vælge mellem klassisk frokosttallerken, tapas tallerkenen, smørrebrød, sandwich, salater og Poke Bowl. Der er også mulighed for at supplere med frugtfade, osteanretninger, grøntsagssnacks, nødder og kage. Skulle I have andre ønsker, så kontakt os endelig.

 

Kan vi afmelde vores firmafrokost i forbindelse med ferie og andre lukkedage?bestille andet end frokost?
I kan godt afmelde jeres frokostordning i ferier eller andre lukkedage. Kontakt os på frokost@citycatering.dk

 

Hvad er prisen for en firmafrokost?
En firmafrokost koster fra 49 kr. ex. Moms. Pr. kuvert. Daglig levering aftales individuelt og starter ved 100 kr. ex. Moms.

 

Hvordan foregår betalingen for vores firmafrokost?
Vi fakturerer vores frokostkunder ca. hver 14. dag med betaling netto 8 dage.

 

Hvordan er bindingsperioden for firmafrokost?
Den første uge er prøveuge. Herefter binder I jer typisk for en måned ad gangen med opsigelse af vores aftale seneste den sidste hverdag i måneden, med ophør af firmafrokost den sidste hverdag i efterfølgende måned.

 

Interesseret?

Er I interesseret i en af vores firmafrokoster, eller har I spørgsmål, er I velkomne til at kontakte os på mail eller telefon. Vi glæder os til at høre fra dig

Kontakt os

Buddingevej 201B 2860 Søborg

Tlf: +45 35 55 32 62 E-mail: Booking@citycatering.dk

Betalingsformer

VisaMastercardMobilepay
Se kontrolrapport
VisaMastercardMobilepaySe kontrolrapport